Info linija8-686-72860
Jūsų krepšelis tuščias.

Garantijos ir grąžinimas

Mūsų parduotuvėje yra parduodamos tik naujos, aukštos kokybės prekės, kurioms suteikiamos visos garantinio aptarnavimo ir prekių grąžinimo garantijos.

Kiekvienai prekei yra nustatyta gamintojo garantija, kurios terminai ir sąlygos yra nurodyti garantiniuose talonuose ir naudojimo instrukcijose. Nurodyti prekės gamintojo garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos. Dėl šios priežasties prašome Jūsų atidžiai perskaityti prekės eksploatavimo instrukciją, garantinių įsipareigojimų ir nemokamo serviso aptarnavimo sąlygas. Pateikiant prekes dėl garantinio aptarnavimo, turi būti pateikiamas ir garantinis talonas arba prekių pirkimo dokumentas (įsigyjant prekes internetu, tai bus sąskaita, kurią gausite kartu su preke ir/arba elektroniniu paštu).

Daiktų grąžinimas vyksta vadovaujantis 2001m. birželio 29d. Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu Nr. 217 “Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo” bei ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis“. Jei, pristačius Jūsų prekę, pastebėjote, kad ji sugadinta ar netinkama, ir norite ją grąžinti, prašome susisiekti su mumis el. paštu arba telefonu nedelsiant ir pateikti tokią informaciją: įsigytos prekės pavadinimą ir jos užsakymo numerį, taip pat nurodykite grąžinimo priežastį. Prekių grąžinimo sąlygos:

• prekė turi būti nenaudota ir Pirkėjo nesugadinta;

• grąžinama prekė turi būti originalioje ir tvarkingoje pakuotėje;

• prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos, t. y. nepažeistos etiketės, apsauginės plėvelės ir pan.;

• grąžinama prekė turi būti tos pačios sudėties, kokios Pirkėjo buvo gauta;

• grąžinant prekę, būtina pateikti jos įsigijimą patvirtinantį dokumentą.

Nekokybišką prekę pakeisime nauja arba grąžinsime už ją sumokėtus pinigus.